МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПЕДАГОГІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.53.2.36-39Ключові слова:
Ключові слова: модель, моделювання, професійна компетентність, майбутній фахівець, вища освітаАнотація
У статті обґрунтовано актуальність проблематики створення сучасної моделі системи професійної компетентності майбутніх фахівців. На основі теоретичного аналізу розкрито зміст понять "модель" і "моделювання". З'ясовано структурні компоненти створення моделі; процес розробки моделі; сутність моделювання; принципи моделювання. Визначено, що важливим складником процесу моделювання є об'єктивна аналогія та максимальне наближення до оригіналу. Доведено, що моделювання дає змогу інтерпретувати знання, перевіряти на практиці висунуті припущення та концептуальні положення щодо майбутньої моделі.