ПЕДАГОГІЧНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО СІМ’Ї ТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.132-136Ключові слова:
педагогічне співробітництво, сім’я, заклади освіти, розвиток дитини з особливими освітніми потребамиАнотація
У статті проаналізовано теоретичні аспекти педагогічного співробітництва сім’ї та закладів освіти як передумови розвитку дитини з особливими освітніми потребами. З’ясовано, що саме з родини починається суспільне виховання, у ній закладається коріння, з якого згодом виростають пагони, квіти і плоди. Тому неможливо всебічно розвивати дитину з ООП, зміцнювати її здоров´я без допомоги родини. А також виявлено в системі закладів освіти наявні суперечності: між традиційною орієнтацією на взаємодію з батьками дітей з ООП і практичною потребою в нових формах з метою більш успішного розвитку, навчання і виховання їх.
Опубліковано
2022-10-21
Номер
Розділ
Наукові статті