ПЕДАГОГІЧНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО СІМ’Ї ТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.132-136

Ключові слова:

педагогічне співробітництво, сім’я, заклади освіти, розвиток дитини з особливими освітніми потребами

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні аспекти педагогічного співробітництва сім’ї та закладів освіти як передумови розвитку дитини з особливими освітніми потребами. З’ясовано,  що саме з родини починається суспільне виховання,  у ній закладається коріння, з якого згодом виростають пагони, квіти і плоди. Тому неможливо всебічно розвивати дитину з ООП, зміцнювати її здоров´я без допомоги родини. А також виявлено в системі закладів освіти наявні суперечності: між традиційною орієнтацією на взаємодію з батьками дітей з ООП і практичною потребою в нових формах з метою більш успішного розвитку, навчання і виховання їх.

Біографії авторів

ТЕТЯНА ПОТАПЧУК

докторка педагогічних наук, професорка кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Івано-Франківськ

 

НАТАЛІЯ КИРСТА

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

НАДІЯ КРАВЕЦЬ

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти,  Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-21

Номер

Розділ

Наукові статті