ФАСИЛІТАТИВНИЙ ПІДХІД ЯК ОДИН З ЧИННИКІВ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.141-144Ключові слова:
фасилітація, педагог, конгруентність, професійний розвиток, підвищення кваліфікаціїАнотація
У статті представлено аналіз поняття «фасилітація». Визначено, що фасилітація проявляється у такій побудові процесу навчання, за якого формується атмосфера психологічної підтримки, що підвищує рівень навчальної мотивації, відповідальності; здійснюється стимулювальний, розвивальний та підтримувальний вплив. Доведено, що для професійного розвитку педагога важливими є взаємини, які зародились у процесі діалогового спілкування, а в основу навчання має бути покладене розуміння того, що потенційні можливості професійного розвитку особистості закладені в ній самій.
Опубліковано
2022-10-21
Номер
Розділ
Наукові статті