ФАСИЛІТАТИВНИЙ ПІДХІД ЯК ОДИН З ЧИННИКІВ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.141-144

Ключові слова:

фасилітація, педагог, конгруентність, професійний розвиток, підвищення кваліфікації

Анотація

У статті представлено аналіз поняття «фасилітація». Визначено, що фасилітація проявляється у такій побудові процесу навчання, за якого формується атмосфера психологічної підтримки, що підвищує рівень навчальної мотивації, відповідальності; здійснюється стимулювальний, розвивальний та підтримувальний вплив. Доведено, що для професійного розвитку педагога важливими є взаємини, які зародились у процесі діалогового спілкування, а в основу навчання має бути покладене розуміння того, що потенційні можливості професійного розвитку особистості закладені в ній самій.

Біографія автора

ОКСАНА САГАЧ

докторка педагогічних наук, доцентка кафедри педагогіки, корекційної освіти та менеджменту, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-21

Номер

Розділ

Наукові статті