ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОЇ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.4-11

Ключові слова:

толерантність, виховання, дошкільники, дитяча література, бесіда, сюжетно-рольова гра, читання.

Анотація

У статті висвітлено ідеї виховання толерантності в дошкільників засобами дитячої літератури (друга пол. ХХ – поч. ХХІ ст.), визначено основні умови та ефективні
методи їх упровадження в освітній процес закладу дошкільної освіти (ЗДО). Запропоновано критерії відбору й перелік творів для дітей
на тему толерантності. Окреслено деякі методичні аспекти опрацювання оповідань і казок В. Сухомлинського, Н. Гербіш, К. Бабкіної. Доведено дієвість різних методів і форм роботи, зокрема читання, розказування, бесіди на основі прочитаного, інсценізації, сюжетно-рольові гри та ін.)

Біографія автора

ВАЛЕНТИНА ДЕЛЕНКО, Львівський національний університет імені Івана Франка, Україна

асистент кафедри початкової та дошкільної освіти, Львівський національний університет імені Івана Франка, Україна

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-17

Номер

Розділ

Наукові статті