ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.29-31Ключові слова:
пандемія COVID19, дистанційна освіта, комп'ютерні технології, майбутні вчителі біології, педагогікаАнотація
У статті охарактеризовано кілька прикладних методів, які формують методологію дослідження, а також було проведено з використанням теоретичних методів: системний аналіз і синтез, індукцію і дедукцію, порівняння, класифікацію, узагальнення та систематизацію, ідеалізацію та абстрагування. Сучасний етап розвитку педагогічної освіти у світі переживає інтенсивні і масштабні перетворення, зумовлені не тільки актуальними завданнями формування у студентів особистості, а й залучення системи освіти до світових інтеграційних процесів, що відбуваються в умовах інформатизації та глобалізації. Доведено, що цілеспрямоване набуття знань, умінь і навичок майбутніх учителів біології є важливим компонентом освіти у зв'язку з глобальним викликом через пандемію, спричинену поширенням коронавірусу SARS-CoV-2 так як більшість країн виявилися не готовими до цього.