ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІЙ СФЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.20-25Ключові слова:
освіта, психолого-педагогічні основи, інтеграція, інтегроване навчання, системний характерАнотація
У статті репрезентовано ретроспективний аналіз наукових праць, у яких виявлено інтеграційні ідеї та узагальнено основні психолого-педагогічні засади інтеграції у навчанні як елемента розвитку, умови цілісності, процесу організації, способу реалізації мети, засобу досягнення інтегрованого результату. Аргументовано доведено, що інтегроване навчання – це навчання за інтеграційним принципом, яке ґрунтується на змістовій та діяльнісній інтеграції. Освіта, заснована на інтеграції, має системний характер і є ґрунтом для формування у здобувачів цілісного світогляду та ключових і предметних компетентностей.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-09-05
Номер
Розділ
Наукові статті