ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІЙ СФЕРІ

Автор(и)

  • ЛІЛІЯ ОВДІЙЧУК

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.20-25

Ключові слова:

освіта, психолого-педагогічні основи, інтеграція, інтегроване навчання, системний характер

Анотація

У статті репрезентовано ретроспективний аналіз наукових праць, у яких виявлено інтеграційні ідеї та узагальнено основні психолого-педагогічні засади інтеграції у навчанні як елемента розвитку, умови цілісності, процесу організації, способу реалізації мети, засобу досягнення інтегрованого результату. Аргументовано доведено, що інтегроване навчання – це навчання за інтеграційним принципом, яке ґрунтується на змістовій та діяльнісній інтеграції. Освіта, заснована на інтеграції, має системний характер і є ґрунтом для формування у здобувачів цілісного світогляду та ключових і предметних компетентностей.

Біографія автора

ЛІЛІЯ ОВДІЙЧУК

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри української мови та літератури, Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті