СУЧАСНЕ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАПОРУКА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНИХ І ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ

Автор(и)

  • АНТОН БРІЛЛІАНТОВ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.127-130

Ключові слова:

дистанційне навчання, особистісні якості, професійні якості, особистість

Анотація

У статті висвітлено особливості впровадження дистанційного навчання в контексті формування та розвитку особистісних і професійних якостей. Визначено, що в умовах дистанційного навчання особистість здатна не лише до опанування нового, а й формування та вдосконалення якостей, які необхідні для саморозвитку й самоосвіти, професійної діяльності. Висвітлено ключові особистісні і професійні якості, які можна розвинути в умовах дистанційного навчання. Обґрунтовано шляхи формування та розвитку якостей особистості під час дистанційної форми навчання.

Біографія автора

АНТОН БРІЛЛІАНТОВ

аспірант кафедри педагогіки, психології, початкової освіти та освітнього менеджменту, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті