СУЧАСНЕ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАПОРУКА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНИХ І ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.127-130Ключові слова:
дистанційне навчання, особистісні якості, професійні якості, особистістьАнотація
У статті висвітлено особливості впровадження дистанційного навчання в контексті формування та розвитку особистісних і професійних якостей. Визначено, що в умовах дистанційного навчання особистість здатна не лише до опанування нового, а й формування та вдосконалення якостей, які необхідні для саморозвитку й самоосвіти, професійної діяльності. Висвітлено ключові особистісні і професійні якості, які можна розвинути в умовах дистанційного навчання. Обґрунтовано шляхи формування та розвитку якостей особистості під час дистанційної форми навчання.