ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ У ФАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Аліна ДРОКІНА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.93-96

Ключові слова:

STEM-освіта, STEM-технології, професійна підготовка вчителя початкової школи

Анотація

У статті з’ясовано суть основних понять дослідження: «STEM-освіта», «STEM-технології», «професійна підготовка професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи». Також у роботі висвітлено специфіку професійної діяльності сучасного вчителя початкової школи, наголошено, що вона зумовлюється складністю інтегрованого характеру, а тому особливо потребує здатності педагога до реалізації міждисциплінарних зв’язків в освітньому процесі. Визначено, що фахова підготовка майбутніх учителів початкової школи в педагогічних закладах вищої освіти до впровадження STEM-технологій має здійснюватися як цілеспрямований, систематичний та  організований процес. Схарактеризовано його найважливіші напрями, ураховуючи сьогоденні умови дистанційної освіти.

Біографія автора

Аліна ДРОКІНА

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри педагогіки, психології,  початкової освіти та освітнього менеджменту, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-20

Номер

Розділ

Наукові статті