ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Оксана КУЗНЕЦОВА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.105-108

Ключові слова:

національна ідентичність, моральні цінності, національна самосвідомість, формування національної ідентичності, підготовка майбутніх учителів, учні початкових класів

Анотація

У статті на основі психолого-педагогічного аналізу висвітлено особливості підготовки майбутніх учителів до формування національної ідентичності учнів початкових класів. Автором доведено, що початок ІІІ тисячоліття відзначається значною увагою до проблем формування національної ідентичності, визнанням її значущості в розвитку сучасного суспільства та впливу на систему вищої професійної освіти.

Біографія автора

Оксана КУЗНЕЦОВА

кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри педагогіки, психології, початкової освіти та освітнього менеджменту, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-20

Номер

Розділ

Наукові статті