РОЗВИТОК SOFT SKILLS МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • МАРІЯ ОЛІЯР
  • ЛАРИСА НАКОНЕЧНА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.73-76

Ключові слова:

soft skills, заклад вищої освіти, професійна підготовка, вчитель початкових класів, критичне мислення, креативність, комунікація, координація, інноваційні освітні технології

Анотація

Стаття присвячена питанню розвитку soft skills майбутніх педагогів в освітньому процесі закладів вищої освіти. Автори статті акцентували увагу на важливості формування soft skills у майбутніх учителів сучасної української початкової школи, проаналізували погляди вітчизняних і зарубіжних науковців на soft skills як комплекс неспеціалізованих надпрофесійних навичок. Також детально розглянуто структуру soft skills, проаналізовано й описано «Модель 4К» і її складові: критичне мислення, креативність, комунікація, координація. Окрім цього, ґрунтовно розкрито власний погляд на практичне застосування низки педагогічних технологій у процесі формування soft skills майбутніх педагогів в освітньому процесі закладів вищої освіти.

Біографії авторів

МАРІЯ ОЛІЯР

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри початкової освіти,  Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

 

ЛАРИСА НАКОНЕЧНА

кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Наукові статті