ІННОВАЦІЙНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ

Автор(и)

  • ПАВЛО ПРУДНІКОВ
  • НАТАЛІЯ ГЕНИК
  • ОКСАНА ПЕРХУЛИН
  • ОЛЕКСАНДРА КУЗЕНКО

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.111-114

Ключові слова:

інноваційне освітнє середовище, професійна компетентність, акушерство, гінекологія

Анотація

Стаття присвячена актуальним аспектам формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі охорони здоров’я. Акцентується, що професійна підготовка майбутніх лікарів у сучасних умовах є комплексним, полівекторним завданням, розв’язання якого, передусім, залежить від якості організації освітнього процесу в медичних ЗВО. Зазначається, що серед важливих структурних компонентів інноваційного освітнього середовища важливе місце належить упровадженню сучасних інформаційних технологій, стимуляційного навчання та інтерактивних методів навчання, які спрямовуються на створення оптимально сприятливих умов для розвитку активної, самостійної та творчої особистості здобувача освітнього рівня «Магістр медицини».

Біографії авторів

ПАВЛО ПРУДНІКОВ

доктор медичних наук, доцент, доцент кафедри акушерства і гінекології ім. І. Д. Ланового, Івано-Франківський національний медичний університет

 

 

НАТАЛІЯ ГЕНИК

доктор медичних наук, професор, професор кафедри акушерства і гінекології ім. І. Д. Ланового, Івано-Франківський національний медичний університет

 

 

ОКСАНА ПЕРХУЛИН

доктор філософії, доцент, доцент кафедри акушерства і гінекології ім. І.Д. Ланового, Івано-Франківський національний медичний університет

 

 

ОЛЕКСАНДРА КУЗЕНКО

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри українознавства і філософії, Івано-Франківський національний медичний університет

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Наукові статті