РОЗВИТОК МЕДІАОСВІТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ В КІНЦІ ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТЬ

Автор(и)

  • ОКСАНА КОНДУР
  • ВІКТОРІЯ СТИНСЬКА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.14-18

Ключові слова:

медіа дидактика, медіаосвіта, медіа культура, інформаційно-комунікаційне суспільство, заклад вищої освіти

Анотація

У статті проаналізовано стан дослідження розвитку медіаосвіти в кінці ХХ – на початку ХХІ століть у працях українських науковців. Розглянуто роль і значення медіадидактики у вищій освіті, зокрема, перехід від традиційних методів навчання до інноваційних, що базуються на використанні сучасних медіаосвітніх технологій. Висвітлено важливість упровадження медіаосвіти для формування медіа грамотності, розвитку ключових медіакомпетентностей здобувачів освіти. Наголошено на необхідності постійного адаптування міжнародних освітніх практик в українській освіті до трансформацій медіасередовища, активного використання медіаресурсів, ураховуючи основні напрями інформатизації освіти в сучасних умовах інформаційного суспільства.

Біографії авторів

ОКСАНА КОНДУР

доктор педагогічних наук, професор, декан педагогічного факультету, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

ВІКТОРІЯ СТИНСЬКА

доктор педагогічних наук, професор. професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті