ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПОГЛЯДІВ ІВАНА ФРАНКА

Автор(и)

  • МИХАЙЛО МАТКОВСЬКИЙ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.19-22

Ключові слова:

Франко, педагогічні погляди, молодь, виховання, освітній простір

Анотація

У статті досліджуються світоглядні засади та чинники, що вплинули на становлення педагогічних поглядів Івана Франка. Проаналізовано витоки гуманістичних ідей, починаючи з ранніх років мислителя. Доведено, що провідною ідею творчості та світогляду, була праця над загальним суспільним благом. Аргументується важливість плекання у молоді високих ідеалів і цінностей в контексті розбудови української держави. Проведено аксіологічну паралель Франко ‒ сучасність. Обґрунтовано важливість усебічного переосмислення педагогічної спадщини мислителя та її використання в контексті потреб сьогодення.

Біографія автора

МИХАЙЛО МАТКОВСЬКИЙ

кандидат філософських наук, доцент кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, Львівський національний університет імені Івана Франка

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті