МАЙСТЕРНІСТЬ УЧИТЕЛЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: УПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.46-49Ключові слова:
Нова українська школа, учителі, учні, інтерактивні технології навчання, інтерактивні методиАнотація
У статті розглядається актуальне питання майстерності вчителя в контексті Нової української школи щодо впровадження інтерактивних технологій навчання як ключового елементу сучасного освітнього середовища. Автори акцентують увагу на необхідності сучасного вчителя володіти навичками планування та організації інтерактивних уроків, використання різноманітних методів та інструментів. Стаття також розглядає питання формування позитивного освітнього середовища, розвитку самостійності та лідерських якостей учнів через інтерактивні методи навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-05
Номер
Розділ
Наукові статті