МАЙСТЕРНІСТЬ УЧИТЕЛЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: УПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • ОКСАНА ПОЯСИК
  • ОЛЬГА СЛИПАНЮК
  • МАРІЯ ЧЕПІЛЬ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.46-49

Ключові слова:

Нова українська школа, учителі, учні, інтерактивні технології навчання, інтерактивні методи

Анотація

У статті розглядається актуальне питання майстерності вчителя в контексті Нової української школи щодо впровадження інтерактивних технологій навчання як ключового елементу сучасного освітнього середовища. Автори акцентують увагу на необхідності сучасного вчителя володіти навичками планування та організації інтерактивних уроків, використання різноманітних методів та інструментів. Стаття також розглядає питання формування позитивного освітнього середовища, розвитку самостійності та лідерських якостей учнів через інтерактивні методи навчання.

Біографії авторів

ОКСАНА ПОЯСИК

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки і психології, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

ОЛЬГА СЛИПАНЮК

кандидат біологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

МАРІЯ ЧЕПІЛЬ

старший викладач кафедри педагогіки і психології, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті