ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ЄВРОПІ ТА СВІТІ

Автор(и)

  • АЛЛА СЕМБРАТ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.96-100

Ключові слова:

професійний розвиток вчителя, неперервне навчання, компетентність, нові професійні ролі, міжнародний досвід

Анотація

У статті окреслено проблему формування педагогічної компетентності майбутніх учителів з позиції сьогодення. Наголошується, що даний процес має бути неперервним, спрямованим на вироблення новітньої стратегії, яка орієнтована на затребуваність на ринку праці конкурентоздатних педагогів. Автором проведений порівняльний аналіз на прикладі України, окремих європейських і держав світу системи формування фаховості майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. Дано характеристику сучасного світового і вітчизняного досвіду професійного розвитку студентів ‒ майбутніх спеціалістів у процесі здобуття ними освіти у закладах вищої освіти.

Біографія автора

АЛЛА СЕМБРАТ

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи, Університет Григорія Сковороди у Переяславі

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті