КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • ОКСАНА ПОЯСИК
  • МАРІЯ ЧЕПІЛЬ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.60.1.22-25

Ключові слова:

Нова українська школа, учителі, учні, фізичне виховання, фізична культура

Анотація

Стаття розглядає концептуальні підходи до фізичного виховання в умовах Нової української школи, акцентуючи увагу на важливості інтеграції фізичної активності з іншими навчальними дисциплінами та персоналізації підходу до учнів. Вона висвітлює основні напрями реформування фізкультурної освіти, зокрема, упровадження інноваційних методів, адаптацію для учнів з фізичними обмеженнями та розвиток соціальних і моральних якостей через командну діяльність. Автори наголошують на значенні здоров’язбереження, мотивації до фізичної активності та підтримки здорового способу життя в освітньому процесі.

Біографії авторів

ОКСАНА ПОЯСИК

кандидатка педагогічних наук, доцентка, завідувачка кафедри педагогіки і психології, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

МАРІЯ ЧЕПІЛЬ

старша викладачка кафедри педагогіки і психології Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-08-14

Номер

Розділ

Наукові статті