ВИКОРИСТАННЯ ПЕЙЗАЖНОГО ЖАНРУ У ФОРМУВАННІ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • ЛЮДМИЛА МАЦУК
  • ОЛЕКСАНДРА КУЗЕНКО
  • ПЕТРО КУЗЕНКО

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.60.1.46-50

Ключові слова:

природа, екологічне виховання, ціннісне ставлення, старший дошкільний вік, образотворче мистецтво, пейзажний жанр

Анотація

У статті  розкрито особливості формування ціннісного ставлення до природи у вихованців ЗДО засобами образотворчого мистецтва.  Акцентується, що одним із завдань методики ознайомлення дітей дошкільного віку з природою є формування екологічних цінностей, цілісного уявлення про природу та мотивації до її збереження. Наголошується, що дієвим засобом формування ціннісного ставлення до природи слугує образотворче мистецтво. Завдяки ознайомленню дітей дошкільного віку з пейзажним жанром відбувається активізація пізнавального інтересу до предметів і явищ природи, природного довкілля рідного краю, бережливого ставлення до нього, виховання позитивних моральних якостей особистості, а відтак і формування ціннісного ставлення до природи.

Біографії авторів

ЛЮДМИЛА МАЦУК

кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

ОЛЕКСАНДРА КУЗЕНКО

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри українознавства і філософії, Івано-Франківський національний медичний університет

ПЕТРО КУЗЕНКО

мистецтвознавства, доцент кафедри образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та реставрації Навчально-наукового Інституту мистецтв, Прикарпатський національний університет  імені Василя Стефаника

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-08-14

Номер

Розділ

Наукові статті