ВИКОРИСТАННЯ ПЕЙЗАЖНОГО ЖАНРУ У ФОРМУВАННІ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.60.1.46-50Ключові слова:
природа, екологічне виховання, ціннісне ставлення, старший дошкільний вік, образотворче мистецтво, пейзажний жанрАнотація
У статті розкрито особливості формування ціннісного ставлення до природи у вихованців ЗДО засобами образотворчого мистецтва. Акцентується, що одним із завдань методики ознайомлення дітей дошкільного віку з природою є формування екологічних цінностей, цілісного уявлення про природу та мотивації до її збереження. Наголошується, що дієвим засобом формування ціннісного ставлення до природи слугує образотворче мистецтво. Завдяки ознайомленню дітей дошкільного віку з пейзажним жанром відбувається активізація пізнавального інтересу до предметів і явищ природи, природного довкілля рідного краю, бережливого ставлення до нього, виховання позитивних моральних якостей особистості, а відтак і формування ціннісного ставлення до природи.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-08-14
Номер
Розділ
Наукові статті