КОУЧИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • ОКСАНА САГАЧ
  • ЛЮДМИЛА ІВАНЕНКО

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.60.1.83-87

Ключові слова:

коучинг-технології, педагогічний коучинг, модель Smart, модель Growr, коуч-сесія

Анотація

У матеріалі проаналізовано актуальність упровадження технології коучингу у процес неперервного професійного зростання вчителів. Визначено, що коучінг створює умови для формування особистості, котра здатна до реалізації власних потенціальних можливостей, самостійного прийняття відповідальних рішень. Головна мета коучингу полягає у підвищенні результативності. Доведено, що технологія коучингу дозволяє створити новий підхід щодо самого процесу професійного розвитку вчителів, внести в нього інтерактивні елементи та оновити зміст, підвищити мотивацію і відповідальність за результат, а отже, є актуальною щодо впровадження у процес професійного зростання вчителів.

Біографії авторів

ОКСАНА САГАЧ

доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, корекційної освіти та менеджменту, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського

ЛЮДМИЛА ІВАНЕНКО

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки корекційної освіти та менеджменту, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-08-14

Номер

Розділ

Наукові статті