КОУЧИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.60.1.83-87Ключові слова:
коучинг-технології, педагогічний коучинг, модель Smart, модель Growr, коуч-сесіяАнотація
У матеріалі проаналізовано актуальність упровадження технології коучингу у процес неперервного професійного зростання вчителів. Визначено, що коучінг створює умови для формування особистості, котра здатна до реалізації власних потенціальних можливостей, самостійного прийняття відповідальних рішень. Головна мета коучингу полягає у підвищенні результативності. Доведено, що технологія коучингу дозволяє створити новий підхід щодо самого процесу професійного розвитку вчителів, внести в нього інтерактивні елементи та оновити зміст, підвищити мотивацію і відповідальність за результат, а отже, є актуальною щодо впровадження у процес професійного зростання вчителів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-08-14
Номер
Розділ
Наукові статті