ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО І ДЕКОРАТИВНОГО МИСТЕЦТВА У ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ

Автор(и)

  • Мирослав КРИШТАНОВИЧ доктор наук з державного управління, професор, професор кафедри педагогіки та інноваційної освіти, Інститут права, психології та інноваційної освіти Національного університету «Львівська політехніка» https://orcid.org/0000-0003-1750-6385

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.52.1.111-114

Ключові слова:

освіта, досвід, професійна компетенція, підготовка майбутніх фахівців, мистецтво

Анотація

У статті проведено дослідження досвіду формування професійної компетенції у майбутніх фахівців образотворчого і декоративного мистецтва. Визначено, що система навчання майбутніх фахівців образотворчого і декоративного мистецтва існує в усіх європейських країнах. Однак лідерами в цій сфері визнають Великобританію, Іспанію, Італію, Німеччину, Польщу та інші. У нашому дослідженні ми більш детально розглянемо особливості системи навчання майбутніх фахівців образотворчого і декоративного мистецтва в Іспанії та Італії. Встановлено, що навчальний процес в італійських університетах побудований на принципах відповідальності студентів за власне навчання; вказано на те, що вони мають можливість самостійно скласти власний розклад занять. Автором вказано, що відвідування занять є добровільним, і вчителем не реєструється, навчальний рік поділяється на три семестри.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-12

Номер

Розділ

Наукові статті