ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ФРЕЙМУ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ЕДУКАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.8-14

Ключові слова:

концепція, педагогічна концепція, едукація, діджиталізації освіти, фрейм педагогічної концепції

Анотація

Підґрунтям для розробки фрейму педагогічної концепції за темою наукової розвідки стануть: вихідна емпірична база використання базових і ключових понять досліджуваного феномена; закони, постулати, принципи загальнофілософського значення, загальнонаукові та конкретно наукові методологічні підходи до дослідження; правила логічного висновку – закономірності досліджуваного явища; понятійно-категоріальний апарат дослідження; принципи, на основі яких будується авторська педагогічна концепція едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти тощо.

Біографія автора

АЛЬОНА ПРОКОПЕНКО

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри інформатики, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-20

Номер

Розділ

Наукові статті