ЦИФРОВІ ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.56-60Ключові слова:
інновації, цифрова освіта, інформаційні технології, дистанційна форма навчання, мультимодальне навчання, асинхронне навчання, імерсивні технології, штучний інтелектАнотація
У статті окреслено вплив цифрових інновацій на освіту через часову призму минулого, сучасного стану та розвиток майбутніх тенденцій; наголошується на ролі технологій у трансформації освіти під час пандемії COVID-19 та воєнного стану, що спричинило прискорене впровадження цифрових технологій в освітній процес. Висвітлено актуальні ресурси цифрових інновацій, які забезпечують мультимодальні форми навчання, гнучкість, підвищену залученість та глобальний рівень навчальних рішень. Акцентовано, як цифрові інструменти навчання дозволяють здійснювати асинхронне навчання, долаючи географічні бар'єри та надаючи можливість здобувачам освіти отримувати доступ до ресурсів за зручним графіком. У статті проаналізовано вплив цифрових інновацій на сприйняття інформації, критичного мислення, креативності. Підкреслено важливість ІТ в освіті, що зумовлює трансформаційні процеси. Показано роль цифрових інновацій в освіті та розуміння того, як вони можуть впливати на освітній процес сьогодні та в майбутньому.