ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ВИХОВАНЦІВ ЗДО ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.60.1.36-39Ключові слова:
формування, елементарні математичні уявлення, народознавство, інклюзивний освітній простір, дошкільний вік, діти з особливими освітніми потребамиАнотація
У статті розкрито теоретико-методичні аспекти використання народознавства у формуванні елементарних математичних уявлень вихованців ЗДО. Обґрунтовується значення усної народної творчості як дієвого дидактичного засобу розвитку математичних умінь вихованців із нормотиповим розвитком та їх однолітків з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього простору. Акцентується, що в роботі з вихованцями груп ЗДО із інклюзивною формою навчання з метою формування елементарних математичних уявлень доцільно застосовувати такі малі фольклорні форми, як лічилки, прислів’я, казки. Їх використання під час спеціальних занять з формування елементарних математичних уявлень та організації ігрової діяльності дітей суттєво активізує пізнавальну діяльність, дозволяє створити оптимально сприятливі умови для особистісного розвитку дошкільників.