МАТЕМАТИКА ЧЕРЕЗ КАЗКИ ТА ІСТОРІЇ АБО ЯК ЗРОБИТИ НАВЧАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАХОПЛИВИМ

Автор(и)

  • ВІТАЛІНА ЛЮБИВА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.60.1.95-98

Ключові слова:

математичний розвиток, дошкільна освіта, казки, інтерактивні методи, ігрові технології

Анотація

У статті проаналізовано сучасні підходи до навчання математики дітей дошкільного віку, зокрема використання казкових сюжетів та історій для розвитку математичних навичок. Розглянуто можливості інтеграції казок в освітній процес для формування уявлень про числа, вимірювання, геометричні форми та просторові відносини. Визначено ефективність застосування інтерактивних методів та ігрових технологій у навчанні математики через казкові історії. Окрему увагу приділено ролі сюжетних ігор та моделювання ситуацій у закріпленні математичних понять у природному середовищі дитини. Обґрунтовано необхідність подальших досліджень щодо оптимальних способів впровадження казок у навчання математики, зокрема розробки методичних рекомендацій та цифрових ресурсів для підтримки цього процесу.

Біографія автора

ВІТАЛІНА ЛЮБИВА

 кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії і методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-08-14

Номер

Розділ

Наукові статті