PROFESSIONAL ADAPTATION OF TEACHERS TO PEDAGOGICAL ACTIVITIES

Authors

  • OKSANA SAHACH

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.82-85

Keywords:

молодий вчитель, педагогічна інтернатура, професійна адаптація, професійний розвиток, безперервність, наставництво

Abstract

У матеріалі подано аналіз проблематики професійної адаптації молодого педагога. Розкрито психолого-педагогічну сутність категорії «професійна адаптація». Розглянуто функції професійної адаптації молодих фахівців, які виступають своєрідним її професійним полем, зокрема: психологічна, розвивальна, стимулююча, культурологічна. Охарактеризовано процес проходження молодим педагогом педагогічної інтернатури як системи заходів, спрямованих на його підтримку. З’ясовано роль визначальних чинників, від яких залежить успішність професійної адаптації. Розглянуто види професійної адаптації педагога-інтерна.

Author Biography

OKSANA SAHACH

Doctor of pedagogics, associate professor of the department of the correctional education pedagogy and
management, Chernihiv Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education of K. D. Ushynskyi

Published

2024-09-05

Issue

Section

Scientific articles