ПРОФЕСІЙНА АДАПТАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.82-85Ключові слова:
молодий вчитель, педагогічна інтернатура, професійна адаптація, професійний розвиток, безперервність, наставництвоАнотація
У матеріалі подано аналіз проблематики професійної адаптації молодого педагога. Розкрито психолого-педагогічну сутність категорії «професійна адаптація». Розглянуто функції професійної адаптації молодих фахівців, які виступають своєрідним її професійним полем, зокрема: психологічна, розвивальна, стимулююча, культурологічна. Охарактеризовано процес проходження молодим педагогом педагогічної інтернатури як системи заходів, спрямованих на його підтримку. З’ясовано роль визначальних чинників, від яких залежить успішність професійної адаптації. Розглянуто види професійної адаптації педагога-інтерна.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-05
Номер
Розділ
Наукові статті