ВИКЛАДАЧ-ТЬЮТОР ЯК СУБ'ЄКТ ДИСТАНЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • ІННА ШОРОБУРА доктор педагогічних наук, професор, ректор, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія https://orcid.org/0000-0003-3728-7968
  • ІННА РАШИНА викладач кафедри педагогіки, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія https://orcid.org/0000-0002-8193-9364

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.110-112

Ключові слова:

освіта, дистанційна освіта, освітній процес, здобувач освіти, викладач-тьютор

Анотація

У статті розкриваються основні тенденції упровадження дистанційної освіти в Україні. Велика увага приділяється функціям системи підготовки викладачів. Дається визначення понять “дистанційна освіта” і “викладач-тьютор”. Визначено моделі дистанційного здобуття освіти, види функціональної діяльності викладача закладу традиційного навчання та дистанційної освіти. Зазначено, що існує зміна функцій тьютора порівняно з функціями викладача, які істотно впливають на обсяг і зміст видів його діяльності. Виокремлено функції, які покладаються на викладача в процесі дистанційного здобуття знань, а саме координація пізнавального процесу, коригування курсу, керівництво навчальними проєктами та інше. Зазначено, що викладач-тьютор керує навчальними групами взаємопідтримки, допомагає здобувачам освіти у їхньому професійному самовизначенні. Тьютор заохочує та сприяє навчанню, створюючи умови для рівнопартнерських взаємин, які забезпечують ефективність процесу навчання, покращують якість професійної освіти.

 

Біографії авторів

ІННА ШОРОБУРА, доктор педагогічних наук, професор, ректор, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

 

 

ІННА РАШИНА, викладач кафедри педагогіки, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-17

Номер

Розділ

Наукові статті