ВИКОРИСТАННЯ ІКТ І НАРОДНОГО ДЕКОРАТИВНОГО ТА ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Галина БУЧКІВСЬКА доктор педагогічних наук, професор, заслужений діяч мистецтв України, декан гуманітарного факультету, професор кафедри образотворчого, декоративно-прикладного мистецтва та технологій, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія https://orcid.org/0000-0002-4836-8280
  • Валентина БАРАНОВСЬКА кандидат педагогічних наук, доцент кафедри природничо-математичних дисциплін, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія https://orcid.org/0000-0001-7352-5682
  • Катерина БІНИЦЬКА доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія https://orcid.org/0000-0002-2111-5275

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.52.1.124-128

Ключові слова:

професійна підготовка майбутнього педагога, інформаційно-комунікаційні технології, народне декоративно-ужиткове мистецтво

Анотація

У статті висвітлено можливості використання засобів ІКТ та народного декоративно-ужиткового мистецтва у професійній підготовці майбутніх педагогів. Доведено, що використання засобів ІКТ та декоративно-ужиткового мистецтва у процесі підготовки майбутніх педагогів, зокрема, у процесі художньо-трудової діяльності формує позитивні мотиви навчання. Окреслено потребу майбутніх педагогів у знанні історії та мистецьких традицій рідного краю (на етапі вибору об’єкта праці, з’ясування його призначення, способів оздоблення відповідно до регіональних особливостей та ін.), в оволодінні основами художніх технік і технологій (на етапі виготовлення й оздоблення об’єкта праці), у навчанні обґрунтування економічної доцільності виготовленого декоративно-ужиткового виробу тощо.

Узагальнено, що у процесі професійної підготовки студентів найефективніше використання засобів ІКТ та народного декоративно-ужиткового мистецтва, що відбувається під час вивчення художньо-мистецьких і проєктно-технологічних дисциплін через використання аудіовізуальних засобів навчання.

Акцентовано, що процес професійної підготовки майбутніх педагогів  повинен бути забезпечений сучасною матеріально-технічною базою, підключенням до мережі Інтернет.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-28

Номер

Розділ

Наукові статті