ОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В ДЕРЖАВНІЙ УСТАНОВІ «ШКОЛА СУПЕРГЕРОЇВ»
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.71-77Ключові слова:
НУШ, Державна установа «Школа супергероїв», дошкільна освіта, початкова освіта, середня освіта, типова освітня програма, навчальний план, календарне плануванняАнотація
У статті описуються особливості забезпечення Нової української школи (НУШ) в державній установі «Школа супергероїв» (стаціонар), яка функціонує при лікарнях у різних містах України. Акцент робиться на специфіці роботи з дітьми, котрі тривалий час перебувають на стаціонарному лікуванні з різними діагнозами. Розглядаються аспекти навчального плану, календарного планування, типових освітніх програм, підручників, модельної навчальної програми, відсутності оцінок і домашніх завдань, а також використання інтерактивних методів навчання. Автором вивчено думки педагогів щодо забезпечення НУШ у «Школі супергероїв»; визначено сильні та слабкі сторони забезпечення НУШ у «Школі супергероїв»; розроблено рекомендації щодо вдосконалення забезпечення НУШ у «Школі супергероїв». Розроблено анкету для вчителів “Анкета вчителів”, яку запропонували заповнити вчителям з усіх осередків «Школи супергероїв» протягом 01. 03. 2024 ‒ 30. 04. 2024 року.