Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Освітній простір України
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 13 (2018)
№ 13 (2018)
Опубліковано:
2020-04-30
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Полікультурне виховання особистості крізь призму праць М. Г. Стельмаховича
Array
Тетяна Атрощенко
7-12
PDF
Принцип наступності у руслі модернізації початкової освіти : Нова українська школа
Array
Неллі Лисенко
12-20
PDF
Педагогічні персоналії зарубіжжя у студіях української педагогічної компаративістики: історіографічний аспект
Array
Ірина Розман
21-28
PDF
Становлення та розвиток жіночої середньої фахової освіти у Західній Україні (кін. ХІХ-поч. ХХ ст.)
Array
Галина Сівкович
28-35
PDF
ВИЩА ШКОЛА
Формування культури наукового мовлення майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи у процесі професійної підготовки
Array
Галина Білавич
36-42
PDF
Освоєння майбутніми культурологами інтерактивного освітнього середовища
Array
Надія Воронова
43-48
PDF
Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища
Array
Наталія Кирста
49-54
PDF
Формування інноваційного потенціалу майбутнього викладача
Array
Людмила Козак
54-60
PDF
Професійна підготовка майбутніх дефектологів за системно-діяльнісним підходом
Array
Марина Кононова
61-65
PDF
Особливості становлення особистісно-професійних якостей майбутніх учителів-логопедів
Array
Юлія Максимів, Світлана Чупахіна
66-76
PDF
Формування педагогічної майстерності фахівців початкової освіти у процесі магістерської підготовки
Array
Наталія Матвеєва
76-82
PDF
Актуальні методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів іноземної мови
Array
Оксана Рогульська
82-88
PDF
Петанк як засіб розвитку рухових якостей студентів з ослабленим здоров’ям
Array
Анна Таможанська, Олена Мятига, Наталя Гончарук , Лариса Улаєва
89-97
PDF
Готовність майбутніх педагогів до використання інформаційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
Array
Світлана Чупахіна
97-108
PDF
Формування комунікативної компетентності студентів-філологів
Array
Лариса Шевцова, Любов Башманівська
108-114
PDF
ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ
Виховання доброзичливості у дітей дошкільного віку як педагогічна проблема
Array
Леоніда Пісоцька
115-119
PDF
Підготовка майбутніх вихователів до використання рухливої гри як засобу формування ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку
Array
Ольга Пуйо
120-126
PDF
Духовно-моральні цінності як ознака професіоналізму вихователя сучасного закладу дошкільної освіти
Array
Тетяна Танько
126-132
PDF
Формування ціннісних орієнтацій майбутнього педагога-музиканта як суб’єкта музично-просвітницької діяльності
Array
Фань Чженьсюань
132-138
PDF
Формування професійних цінностей майбутніх педагогів у позааудиторній роботі закладів вищої освіти
Array
Олена Гомонюк
139-146
PDF
Вітально-чуттєві цінності людини – суб’єкта, носія і творця ціннісного потенціалу
Array
Олександра Лисенко
146-153
PDF
ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Вимоги до організаційно-педагогічних умов дистанційного професійного навчання
Array
Світлана Кравець
154-159
PDF
Професіограма сучасного вчителя початкових класів у руслі впровадження концепції Нової української школи
Array
Олександра Кузенко, Людмила Мацук
160-166
PDF
Особливості організації логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку
Array
Олександра Лисенко, Ольга Камінська
167-172
PDF
Організація корекційної роботи в закладі дошкільної освіти з дітьми групи ризику
Array
Олександра Лисенко, Віталія Тринчій
172-179
PDF
Інформаційне забезпечення мистецької освіти дітей дошкільного віку
Array
Ірина Новоселецька
179-186
PDF
Проектно-технологічний підхід у площині модернізації освітніх систем
Array
Олександр Слободяник
187-192
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів