Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Освітні обрії
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Етика публікацій
Контактна інформація
Подання
Правила для авторів
Процедура рецензування
Заява про конфіденційність
Вимоги до оформлення тексту статті
Доступність
Поточний випуск
Архіви
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 53 № 2 (2021)
Том 53 № 2 (2021)
Опубліковано:
2022-04-15
Наукові статті
МИКОЛА РИБНИКОВ ТА АЛЬБЕРТ ПІНКЕВИЧ ЯК ФУНДАТОРИ БІОГРАФІЧНОГО МЕТОДУ В ПЕДАГОГІЦІ
АНДРІЙ ВІТЧЕНКО
4-9
pdf
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ТА ЇЇ ОПРИЛЮДНЕННЯ У ПРЕСІ БУКОВИНИ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТЬ)
Сергій ДАРІЙЧУК
10-13
pdf
ПАТРІОТИЧНО-ПОВЧАЛЬНІ МОТИВИ В ГОМІЛІЯХ ЄПИСКОПА УКРАЇНСЬКОЇ ГРЕКО-КАТОЛИЦЬКОЇ ЦЕРКВИ МИХАЙЛА САБРИГИ
Андрій Жук
14-17
pdf
ОСОБЛИВОСТІ НАУКОВОЇ ОСВІТИ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ
ЮРІЙ КОЗЛОВСЬКИЙ, НАТАЛІЯ ВОВЧАСТА, АНДРІЙ ЦЮПРИК
18-21
pdf
КОНЕКТИВІЗМ І ПОНЯТТЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
НАДІЯ ПУЛЬКАС
22-25
pdf
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ФОРМ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ СУЧАСНОЇ РУМУНІЇ
ОЛЕКСАНДРА ЦИБАНЮК
26-29
pdf
ВИКОРИСТАННЯ КАРТОК ПРОППА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ПІД ЧАС РОБОТИ З КАЗКОЮ
ОЛЬГА ДЕРКАЧОВА, СОЛОМІЯ УШНЕВИЧ
30-35
pdf
ПОШУК НОВИХ ЕФЕКТИВНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ПРАВОВОЇ ОСВІТИ
МИРОСЛАВ КРИШТАНОВИЧ
36-39
pdf
РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ ДЕЦЕНТРАЦІЇ ВИХОВАНЦІВ ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУП ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІГРОТЕРАПІЇ
ОЛЕКСАНДРА КУЗЕНКО, ІННА НІКОЛАЄСКУ, ЮЛІЯ НІКІТСЬКА
40-42
pdf
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОГО СЛОВА
МАРІЯ СТАХІВ
43-46
pdf
СУБ'ЄКТНО-СЕРЕДОВИЩНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
ЛІЛІАНА ХІМЧУК
47-52
pdf
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – НЕВІД'ЄМНА ЧАСТИНА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
МИХАЙЛО ЯЦУРА, АННА ГАМАРНИК, БОГДАН РАЧІЙ
53-60
pdf
РОЗВИТОК НАВЧАЛЬНОЇ АВТОНОМІЇ УЧНІВ ЧЕРЕЗ ПРОЄКТНУ РОБОТУ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ
ІГОР РОМАНИШИН, ЮЛІЯ РОМАНИШИН
61-66
pdf
МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
НАТАЛІЯ ГОЙ, ОЛЬГА ЖУК, ВОЛОДИМИР БАСАРАБ
67-72
pdf
ТУРИЗМ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ПСИХОЕМОЦІЙНОГО СТАНУ УЧАСНИКІВ АТО
ГАЛИНА ГУМЕНЮК, ІННА ТКАЧІВСЬКА, ІРИНА ЦАП
73-77
pdf
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
МИКОЛА БАЛУХ
78-81
pdf
РЕАЛІЗАЦІЯ МОДЕЛІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИХ УМОВ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПРОФІЛЮ
ТАМАРА ГНАТЕНКО
82-87
pdf
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
ІРИНА ДУБКОВЕЦЬКА, НАДІЯ ПОБІГУН
88-92
pdf
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПЕДАГОГІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ
СВІТЛАНА КРИШТАНОВИЧ, ЛЮДМИЛА СУЩЕНКО, ДАРІУШ СКАЛЬСЬКИЙ
93-96
pdf
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ФАХІВЦІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ІРИНА ЧУБІЙ
97-100
pdf
КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО CАМОРОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА
ІРИНА ШИНГОФ
101
pdf
Мова
Українська
English